2011. július 5., kedd

Júniusi kedvencek

Havi kedvenc arcápolási termék: Garnier Pure arclemosó tonik vegyes bőrre - azonnal és sokáig matt lesz tőle a bőröm, imádom! :)   

Havi kedvenc testápolási termék: Passz. Nem próbáltam ki semmi újat ebben a hónapban.   

Havi kedvenc illat: Szintén passz. Szerettem volna egy jó parfümöt venni, de hiába szaglásztam meg 15 különböző illatot a Müllerben, nem fogott meg egy sem.  

Havi kedvenc szemhéjpúder: A Sleek Storm paletta sötétkékje nagyon dögös, ő a júniusi kedvenc. :) 

Havi kedvenc szájfény/rúzs: NYX Round: Earth Angel - igazi nyári szín, remekül áll a lebarnult bőrű, szőke csajsziknak. :)

Havi kedvenc szempillaspirál: Nem sokkal nyert, de mégis ő a kedvencem mostanában: L'Oreal Voluminous. (Hamarosan jön a teszt róla.) 

Havi kedvenc arcpirosító: Artdeco arcpirosító 15-ös színben. Egész nap tartós, és gyönyörű színe van.

Havi kedvenc ecset: Sigma E40-es. Pillanatok alatt eldolgozható vele minden éles vonal.  

Havi kedvenc ruhadarab: Legyen inkább táska! Egy nagy szürke a Deichmann-ból! :) 

Havi kedvenc zene: Stromae - Alors on danse: kicsit idióta, de nagyon jól szól a kocsiban! :D


Havi kedvenc film: Bridget Jones naplója 1. - Ebben a hónapban vagy 10x megnéztem, és minden alkalommal imádtam. :) 

Havi kedvenc könyv: Nem olvastam semmi újat, nincs rá idő. :( 

Havi kedvenc kaja: Illatos omlós kacsa és sült burgonya a kínaiból.  

Havi legnagyobb csalódás: Sminkes témában ilyen azt hiszem nem volt, annál nagyobb a magánéletemben, de arról tudtok.


Mára ennyi csajok, jók legyetek! :)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...