2011. június 16., csütörtök

Tesztek: ebelin, CS, Rexona, Balea, essence

Ma néhány bőrápolási terméket és 2 ecsetet mutatok meg nektek. :) Nem húzom az időt, jöjjenek a tesztek:  
(A képeket megnézheted nagyobb méretben, ha rájuk kattintasz.)

Az ecsetek: 

1. ebelin rúzsecset:
Ez egy összecsukható ecset, a nyele félig fém, félig fa, összecsukott állapotban 10,5 cm, összerakva pedig 17,5 cm. Nagyon kis mutatós, ceruza vastagságú, a szálai nem állnak szét (1 szálat kivéve, de ez egyéni "hiba" lehet).


Jól végzi a dolgát, remekül lehet vele felvinni a rúzst és a tégelyes szájfényeket is.Semmi kivetnivalót nem találtam benne. A dm-ben találtam, az akciós termékek között volt, azt hiszem 349 Ft-ért vettem meg.

Elégedett vagyok vele, amit egy ajakecsetnek tudnia kell, azt tudja. 5/5


2. Coastal Scents alapozóecset:

Postairon vastagságú világos rózsaszín illetve matt ezüst nyél, selymes, puha, szintetikus szálak, amik nem állnak szét. Megfelelően tömött, a hossza kb. 18 cm.


Eredetileg ez egy alapozóecset, de szerintem sokkal jobban funkcionál pirosító/bronzosító/highlighter ecsetként. Természetesen a folyékony alapozókat is szépen eldolgozza, de én jobban szeretem a duo fibre-t illetve az F80-as kabuki ecsetet használni erre a célra, mert gyorsabb velük a munka, de a CS hibátlan, ha highlightert, bronzosítót vagy pirosítót akarsz felvinni. Bár nem kimondottan pirosítóecset vagy kontúrecset formájú, nekem mégis nagyon jól kézre áll, formáját tekintve jobban szeretem, mint az essence pirosítóecsetét, bár ő is nagyon jó.

Már többször kimostam, közben egyetlen szálat sem hullatott, megtartotta a formáját, és nagyon gyorsan meg is száradt. A MUP-ból rendeltem, 1700 Ft volt. 

Alapozó ecsetként kevésbé vált be, de a por állagú kozmetikumok felviteléhez igazán szeretem. 4/5   


És a többiek:


 3. Rexona dezodor – shower clean – FRESH:

A csomagolása nekem tetszik, a formája is kezes, a teteje jól záródik. Nagy öröm, hogy a stift kifelé és visszafelé is könnyedén tekerhető és nem tartalmaz alkoholt. 40 ml. 


Nagyon kellemes, friss púderes illata van, a múltkori „nagyi szagú” stiftem után szinte egy álom. :) A textúrája is szuper: megfelelően puha, könnyen siklik a bőrön és nem hagy sem nedves érzetet, sem vizes vagy fehér foltokat, azonnal felfrissít.

48 órás izzadásgátlást ígér, nos ezt nyilván nem tudtam tesztelni, mivel én általában 12 óránként zuhanyozom, de elhiszem, hogy képes lenne két napon keresztül kitartani, mert az esti fürdés után is érezhető a reggeli használat óta tartó illat.

Bárhol megvásárolható, de érdemes a dm-be menni, mert a mostani kuponfüzetben 50-os kupon van hozzá, azaz 649 Ft helyett csak 325 Ft-ba kerül.
         
Abszolút bevált, simán bírja egész nap, nem kell izgulnom az izzadás miatt, még a mostani nagy melegben sem. Csak ajánlani tudom mindenkinek! 5/5  


4. essence nail art ultra körömlakklemosó:

Cuki lila folyadék matt felületű műanyag üvegben, ezüst és magenta színű betűkkel díszítve. Nagyon aranyos. :) Acetonmentes, műkörömhöz is használható, elvileg hidratáló és fehérítő hatású, vagyis az elszíneződések ellen is véd, bár ezt nem tudtam tesztelni. 

Ahogy a nevében is benne van, ultraerős, de tényleg! Egyetlen könnyed mozdulattal, azonnal, dörzsölés nélkül eltávolítja a (nem csillámos) lakkokat, és a csillámos lakkokkal is könnyebben elbánik, mint egy sima lakklemosó. Emellett nagyon kevés is elég belőle egyszerre, egyetlen adaggal, mind a 10 körmömet, tökéletesen le tudtam mosni vele.

A címke szerint finom illatú, na ezzel azért vitatkoznék, szerintem teljesen átlagos körömlakklemosó illat van, semmi különleges, kibírható. 150 ml, én a Müllerben vettem, 445 Ft-ért. 

A legjobb körömlakklemosó amivel valaha találkoztam: 5/5.


5. Balea bőrnyugtató teafaolaj maszk:

Ez a kiszerelés (2x8 ml) a címke szerint 2 alkalomra elég, szerintem ez tévedés, bőven kijön belőle 4-6 alkalom is. Az illata nem tetszik, elég kellemetlen, valószínűleg a teafaolajnak köszönhetően. Az állaga sűrűbb, valamivel nehezebben kenhető, mint a mézes változat, a vajkrémhez, vagy a krémes sütik töltelékéhez tudnám hasonlítani.    

A krém a 15 perc alatt folyamatosan szívódott be a bőrömbe, a hatóidő leteltével pedig már teljesen eltűnt az arcomról. Bár nem szabadna lemosni, én megtettem, zavart a kissé ragadós tapintás az arcomon. 

A bőröm, ha nem is jelentősen, de puhább lett, és tényleg úgy éreztem, hogy megnyugodott. (Vegyes bőröm van, a T vonalban zsírosodik, a többi területen normál, és mindenhol elég érzékeny.) Nem tapasztaltam eget rengető változást (bár nincs is komolyabb probléma a bőrömmel), de mindenképpen jól esett, valóban nyugtató hatása van. 
Ez a márka a dm saját márkája, tehát csak a dm-ben kapható, 219 Ft.

Ha választani kellene a mézes és e között a pakolás között, én ezt választanám, szerintem jobban megéri, és a hatása is kézzelfoghatóbb valamivel.
4,5/5

Mára ennyi csajok, jók legyetek! :)

3 megjegyzés:

  1. Én éreztem, hogy jobb egy kicsit a körömlakklemosó illata, mint amit megszoktam. Beleszagolva ugyanolyan szörnyű, de a használat után amikor már eléggé elpárolgott, szerintem egyértelműen virágillatot hagy maga után.

    VálaszTörlés
  2. a teafa borzasztó szagot áraszt, de tényleg jó hatással van a bőrre.

    VálaszTörlés
  3. Nojko: Az biztos, hogy közelről teljesen átlagos illata van, de ha nagyon nem szippantok bele, valamivel kellemesebb, mint egy átlagos körömlakklemosó.

    Ayesha: Én is így gondolom. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...