2011. június 28., kedd

essence tesztek: Blossoms etc., whoom! booom!, stb.

Már biztosan rengetegen találkoztatok ezekkel az essence termékekkel, de gondoltam én is megírom a véleményemet róluk, hátha valakinek hasznára válik ez a poszt és ha eddig nem tette, most lecsap a mai főszereplőkre. :)

1. Blossoms etc...multi color powder - highlighter

A csomagolás aranyos, a tok jól záródik, hangosan kattan, strapabíró. 
Az állaga finom selymes, púderes, az illata is nagyon kellemes, valamire nagyon emlékztet, de nem nem tudom mire. :P Felvitel után egyébként ez a fincsi illat eltűnik.

Vakuval
A púder felülete abszolút szerethető, cuki, apró szirmos virágok borítják, jó ránézni. :)
3 féle szín található a púderben, mozaikszerűen elrendezve: egy bézs, egy sápadt rózsaszín és egy világosbarna.


Vaku nélkül...Hát nem cuki?
Összességében hideg árnyalatú, a végeredmény selyemfényű. Napsütésben ugyan látszanak az icipici csillámok, de az egész nagyon visszafogott, egyáltalán nem sok, egyáltalán nem nevezhető csillámosnak.    

Szerencsére megfelelően pigmentált ahhoz, hogy szépen kiemelje az arc adott részeit, de nem túl erőteljes, nem lesz azonnal erősen csillogó, fehér színű és feltűnő a kiemelés.

A bloggerina találkozón zsákmányoltam, így sajnos fogalmam sincs az áráról, sőt a mennyiségéről sem, de lévén, hogy essence, azt hiszem ennyit megengedhet magának mindenki.

Nekem nagyon tetszik, szeretem, úgy ahogy van. :)
5/5 

2. Smokey eyes szemceruza - Are u hot?

Őt az akciós dm-es táskámban találtam, és bár azt hittem, nem leszek tőle elájulva, nagyon pozitívan csalódtam!

Ez a ceruza ugyanis nagyon nagyon puha és nagyon szépen pigmentált! Hihetetlenül könnyű vele dolgozni, egyetlen húzással intenzív színt kapunk, amit aztán rém egyszerű eldolgozni. Nekem tökéletesen bevált mind alapként, mind pedig kontúrként, ráadásul könnyen is hegyezhető. :)


Nagyon meg vagyok vele elégedve, biztosan újravásárolom, ha elfogy.
5/5

3. Whoom! Booom! színváltós szájfény - Roy's Red

A csomagolás élénk színű, pop art-os, nem letisztult design, de mindenképpen vidám és a célcsoport korosztályának megfelelő. :) Az állaga kicsit folyós, de egyáltalán ragad és az illat sem rossz. A kupak jól záródik, a tubus 10 ml-es.
Őt is a bloggerina talin szereztem, és bár örültem hogy kipróbálhatom, kissé vele is szkeptikus voltam. Az Avon-ból egyszer már rendeltem színváltós szájfényt, de az nem változtatta a színét, csak közvetlenül azután, hogy felvittem. Szép volt, de nem volt színváltós. Ugyanez viszont nem mondható el az essence-ről!

Amikor először eloszlatod a szádon még sárgás, majd fokozatosan változik a színe, először szép rózsaszín, majd az idő múlásával egyre mélyül, de közben élénkül is a színe.


Először vizesen csillog, majd a fénye kissé megkopik, és végül teljesen eltűnik, de a szín megmarad, ami egyszerűen szuper! Úgymond megfogja az ajkakat, kb. mint a nyelvfestő nyalóka, úgyhogy legyetek óvatosak a felvitelnél! :P
A tubust is megfogta, nem csak a számat. :)
Erről jut eszembe: ez a kiszerelés nem túl praktikus! Ha precíz munkát akarsz végezni, mindenképpen használj egy ajakecsetet és egy tükröt is, mert ha megfogja a szád körüli területet is, az nem lesz épp csábító. :)   

A tartóssága meglepően jó, a fény kb. annyi ideig bírja, mint egy átlagos szájfény fénye, de mivel szinte beszivárog a bőrbe, a szín, bár visszafogottabb változatban, de sokáig megmarad. Akár órákig is, amit én igazán értékelek, mivel utálok óránként rúzsozgatni.

Nekem tetszik. :) 4/5 


Ti is lecsaptatok valamelyikre? Szeretitek?

2 megjegyzés:

  1. A szájfény kiszerelése tényleg nem praktikus, de annyira imádom egyébként :-)
    Sajnos én sehol sem tudtam beszerezni a Blossoms highlightert :-(

    VálaszTörlés
  2. Az a baj, hogy ezeket a ceruzákat már nem lehet kapni sehol, pedig én is vadásztam rájuk:(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...