2011. május 9., hétfő

Barry M rúzsceruza teszt

Mivel a legutóbbi MUP zsákmányok közül a legtöbben a rúzsceruzára voksoltatok, mint következő tesztalany, most következzen ő.

Az egész ceruza le volt fóliázva, ami igen jó hír, hiszen így biztosak lehetünk benne, hogy vadiúj, bontatlan termékkel van dolgunk. :)
Maga a ceruza egyébként postairon vastagságú, a tetejét átlátszó kupak védi. Szintén piros pont a megjelenéséért, a ceruza szárának színe ugyanis egy az egyben megegyezik a rúzs színével, könnyen megtalálod a keresett színt, még nagy kupiban is.
Illata nem nagyon van, de ha nagyon szagolgatom, akkor valami zsírkrétaszerű illatot érzek. Az állaga nekem kifejezetten tetszik, nem olyan mint a NYX Jumbo szájceruza ( a NYX Jumbo-k nekem túl krémesek, és nagyon siklanak a bőrön), kicsit szárazabb, én szeretem.:)
Könnyű vele dolgozni, mert precíz vonalat lehet húzni, amit utána szépen egyenletesen ki lehet tölteni.
Felvéve csillámos (piros matt alapon, közepes méretű piros csillámok, mint a csomagoláson), ami közelről eléggé látszik, de alapvetően nem zavaró.

Ajkakon enyhén ragad, de ennek köszönhetően több mint 6 órán keresztül tökéletesen, csúnya kopás nélkül, többszöri "üvegből ivással" is kitartott. Evés után azért érdemes újrarúzsozni!
A szín neve: Mandarin
Nem vettem észre, hogy kiszárította volna a számat, jó érzés volt viselni. A divatnak megfelelő, élénk színekben kapható, a szín intenzitása attól függ, hogy hány réteget viszel fel belőle. ITT megnézhetitek a többi színt. Az ára 1500Ft, a MUP-ban beszerezhető. 

Összességében nagyon- nagyon jó ez a rúzsceruza,  mert sokkal tartósabb, mint egy rúzs és más tartós rúzzsal ellentétben, nem szárad rá az ajkakra. Biztosan rendelek még belőle!!
5/5

Mára ennyi csajok, legyen szép napotok! :D

6 megjegyzés:

  1. hú de szép színe van:) én még mindig nem találtam meg a megfelelő árnyalatot pedig szeretnék valami szép élénk színet..

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van ilyen Party Pink-ben. A Mandarin is tetszik, jó választás.

    VálaszTörlés
  3. Jajdejóó, lehet akkor én is szerzek egy-két ilyet:))

    VálaszTörlés
  4. Tetszik, szívesen kipróbálnék egy ilyen ceruzát. Legfőbb erényét abban látom, hogy csodásan rásimul a szájra, mintha egy ilyen filmréteggel vonná be. Szuper.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép élénk, de mégis természetes színnek tűnik. És tök jól áll.;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...