2011. április 12., kedd

Avon zsákmány és teszt

Mostanában nem jelentkeztem új poszttal, amit igazán sajnálok. Lelkiismeret furdalásom is van emiatt, de mentségemre szolgáljon, hogy mostanában nagyon beindult az élet körülöttem. Eddig hetekig ültem itthon munka nélkül, a múlt héten viszont 3 helyről is megkerestek, állásinterjúra is megyek,  úgyhogy alakulnak a dolgok. :)

Mára egy buli sminket terveztem, de valamitől egész nap könnyezek, ezért el kell halasztanom azt a bejegyzést. Viszont, ma megérkezett az Avon csomagom, úgyhogy arra jutottam, a smink helyett ma teszteket kaptok.


  (Ha képeket nagyobb méretben megnézhetitek, ha rákattintotok.)


1. Supershock gél szemceruza

Őt nem kell bemutatni, biztosan sokan ismeritek és szeretitek ezt a ceruzát. Rengeteg ismerősöm, barátnőm és egy csomó bloggerina dicséri, szóval nekem már ez is elég lett volna ahhoz, hogy megrendeljem, de végül az győzött meg végérvényesen, hogy az Avon kontakt pontjában kipróbáltam. Azonnal lenyűgözött, úgyhogy tegnap meg is rendeltem. :)


Hihetetlenül kellemes állaga van, szinte siklik a bőrön, ráadásul egyetlen finom érintéssel azonnal erőteljes, gyönyörű szép fekete vonalat húz. Nagyon-nagyon-nagyon tartós, erős dörzsölés hatására sem maszatolódott el a kezemen, csak egy jó alapos kézmosás tudta teljesen eltüntetni, és szerencsére a vízvonalon is órákig bírja.
Illata nincs, a mennyisége 1,2 g, az ára változó. Az 5-ös kampányban 699 Ft-ért lehet beszerezni (én ennyiért vettem), a 6-os és a 7-es kampányban azonban sajnos nem lesz akciós, ezért a teljes árán, 1250Ft-ért juthatsz hozzá.
UPDATE: Nagyon könnyű elsatírozni is, amíg meg nem szárad. 

Ez a terméket mindenképpen érdemes beszerezni! Szívből ajánlom mindenkinek! :)
5/5   

2. Színmegújító megahatású ajakrúzs

Már négy ilyen rúzs tulajdonosa vagyok és mivel nagyon elégedett vagyok velük, úgy gondoltam beszerzek még egy árnyalatot és írok róla nektek. :) Ő a Personified Plum nevű árnyalat, ami egy csodaszép szilvás, bordós, sötét rózsaszín.


(Élőben a színe sötétebb, mint itt a képen, felkenve már világosabb, de azért mindenképpen a sötét színek közé sorolnám.)

Az állaga krémes, könnyen felvihető és kellemes érzés viselni is. A rúzs színe erőteljes, szépen pigmentált, felvitel után szaténosan csillog. Eredetileg arany és piros mikrocsillámok vannak benne, de ezek a szájon már nem láthatók, csak nagyon közelről fedezhetőek fel.


A tartóssága nem kiemelkedő, kb. addig bírja, mint bármelyik másik rúzs, nincs rá panasz.
Magának a rúzsnak szokatlan, de szép formája van, gyémántszerűre, szögletesre faragták a hengert. 
A mennyisége 3,6 g, tipikus "Avonos rúzs" illata és borzalmas íze van. :P
Alapvetően nem szoktam nyalogatni a szám, nem nagyon érzem a rúzsok/szájfények ízét, most is véletlenül vettem észre, de ez valami borzasztó. A többi színnél ezt nem tapasztaltam, lehet, hogy csak őrá jellemző. 

Jó minőségű, szépen pigmentált, nem szárít, mégsem kap maximális pontszámot, de csak mert kellemetlen az íze.  
4,5/5

Egyelőre ennyi csajok, további szép napot! :)  

UI: Tegnap éjfélkor lezárult a nyereményjáték, úgyhogy szorgalmasan összesítek, ígérem, 1-2 napon belül meglesz az eredmény. :)

3 megjegyzés:

  1. Most rendeltem meg ezt a tusceruzát, ezek szerint jól tettem. :) Kíváncsi vagyok rá.

    VálaszTörlés
  2. Erről a szemceruzáról én is sokat olvastam, és most már nekem is ideje lenne beszerezni egyet. A rúzzsal pedig remélem lesz majd egy smink is :)

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon meg vagyok elégedve az Avon rúzsaival, de ilyenem még pont nincs, ideje beszerezni. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...