2011. március 15., kedd

TAG 20

Szeretem elolvasni a többi bloggerina véleményét, kedvenceit, stb., ezért gondoltam, én is kitöltöm az aktuális "kérdőívet". Íme:

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?

Telefon, kulcs, pénztárca, forgalmi, tükör, fésű, szájfény, papírzsebkendő.

2. Kedvenc sminkmárkád?

Egyértelműen a NYX. :)

3. Kedvenc virágod?

Az orchidea és a királyliliom.

4. Kedvenc ruhabolt?

Nincs ilyen, de szeretem a Takko-t, a Warp Zone-t és a New Yorkert is.

5. Kedvenc parfüm?

Még keresem a kedvencemet.

6. Magassarkú vagy lapos?

Lapos.

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?

Általánosban rossz tanuló voltam, középiskolában 4-es átlaggal, a főiskolán kiváló minősítéssel végeztem.  

8. Kedvenc színed?

Nincs ilyen.

9. Szoktál inni energiaitalt?

Nagy ritkán, Hell-t.

10. Szereted a gyümölcsleveket?

Igen, főleg a 100 %-osakat.

11. Szeretsz úszni?

Nem mondhatnám.

12. Villával eszed a sült krumplit?

Általában Igen, de pl. a McDonald’s-ban nem. Furcsa is lenne, ha előkapnék egy villát a táskámból. :)

13. Mi a kedvenc hidratálód?

Ilcsi csipkebogyó habkrém.

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?

Valamikor majd igen, de ráér.

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?

Nagyon könnyen. :)

16. Érdekel a szellemvadászat?

Nem.

17. Van valami fóbiád?

Konkrétan nem tudnék ilyet mondani.

18. Rágod a körmeidet?

Nem.

19. Volt már halál közeli élményed?

Nem.

20. Kávézol?

Nem. Nem szeretem, rosszul vagyok tőle. 


További szép napot csajok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...