2011. március 7., hétfő

Sminktárolás 4. rész

"Krus" fedeles tároló

Ma ezt a kis műanyag rendszerezőt szeretném nektek megmutatni. Tudom, hogy páran már rendelkeztek ilyennel, de nem akartam kihagyni őt sem a sminktárolós sorozatból.

Ez az eszköz sem kifejezetten piperetartó, sőt még csak nem is irodaszer. Hivatalosan ez egy ételtároló, a barátnőm a teafiltereket tárolja benne, íz szerint csoportosítva. :) Nos, én inkább a sminkjeimet pakoltam bele. :)  


Ilyen kis két oldalon lehajtható füles, pattintós teteje van. Ez a kétoldalas megoldás kicsit kényelmetlen, mert ha hozzá akarsz férni a dolgaidhoz, le kell venned az egészet úgy ahogy van, nem hajthatod csak úgy át az egyik oldalra, de meg lehet szokni.

Van benne két elválasztó műanyag lap, így kedved szerint elkülönítheted a dolgaidat 2 vagy 3 rekeszbe.

Bármit tárolhatsz benne: szemceruzákat, szemhéjpúderesek, pirosítókat, rúzsokat, szivacsokat, spirálokat stb. Én ezt a rendezőt már nem használom, de azért most beletettem néhány cuccot, hogy lássátok kb. mekkora.

Az Ikeában kapható, létezik más méretben és magasságban is, 1290 Ft. Katt!
Szerintem ez is nagyon praktikus megoldás, érdemes egy ilyet beszerezni, ha még nem megoldott a sminkcuccaid tárolása. :)

Mára ennyi csajok, remélem tetszett a poszt, további szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...