2011. március 11., péntek

NYX kedvencek (ejtsd: NIX!)

Mivel a Cherry Culture-ön most 20% kedvezménnyel vásárolgathatunk, aktuálissá vált a poszt a kedvenc NYX termékeimről.
Az első bejegyzésben említettem, hogy fanatikus NYX rajongó vagyok. Imádom a pirosítóikat, a rúzsaikat, a szemhéjpúdereiket, igazából mindent ami NYX, de most csak a legnagyobb kedvenceimet szeretném nektek bemutatni, azokat, amiket mindenképpen érdemes beszerezni. :)

Előtte néhány szó a cégről:

A NYX Cosmetics nevét egy ókori görög istennőről, Nüx-ről (Nyx; latinul Nox) kapta, aki a görög mitológiában az éjszaka istennője volt. A céget 1999-ben, egy fiatal vállalkozó, Toni Ko alapította.
Ms. Ko tinédzser kora óta rajongott a sminkelésért, az volt a vágya, hogy létrehozzon egy olyan kozmetikai céget, ami magas minőségű termékeket forgalmaz, barátságos, elérhető árakon. (És sikerült is neki. :) )
Széles termékpalettájával és hatalmas színválasztékával, a NYX Cosmetics ma az USA egyik vezető dekorkozmetikai cége, a leggyorsabban növekvő kozmetikai vállalat az Egyesült Államokban. Központja Los Angeles.  - a cégismertető szerint.

Jó hír, hogy a NYX Cruelty free, azaz nem tesztel állatokon, így nyugodtan aludhatunk. :)  
Rossz hír viszont, hogy Magyarországra nem szállítanak közvetlenül a honlapról, ezért vagy a Cherry Culture-t vagy az ebay-t kell támadnunk, ha rendelni szeretnénk. Néhány Müller rendelkezik ugyan NYX állvánnyal, de nem érdemes náluk vásárolni, mert elég drágán árulnak mindent.

Na, de jöjjön a lényeg: A 10 kedvenc NYX termékem!

Fontos! 
A többségük nemcsak a NYX márkán belüli kedvenceim, hanem az anszolút kedvenceim is, minden kipróbált márkát figyelembe véve.
A termékek sorrendje nem számít, nem rangsort fejez ki.
A képekre kattintva a NYX honlapjára kerültök, ahol megnézhetitek a további, választható színeket.Kezdjük!

1. NYX Mosaic Powder Blush: 

Alapvetően bármelyik NYX pirosító jó választás, mert nagyon szépen pigmentáltak, egy csomó gyönyörű színben kaphatók és megfelelően tartósak, de ha valamelyiket ki kellene emelnem, a Mosaic pirosító lenne az. Nem ragozom: Fenti előnyök mellett, más-más színhatást érhetsz el vele, attól függően, hogy melyik részét használod, ráadásul nagyon cukin néz ki. :) Az összes pirosítóm közül, márkától függetlenül ez az abszolút kedvencem!


2. Chrome eyeshadow: 
Szintén nem ragozom: Pigmentált, szép fénye van, 60 csodás színben kapható és rengeteg pigment van a tégelyben! :)


3. Candy Glitter Liner:
  
Ha szereted a csillámos tusokat, akkor ezeket imádni fogod! Eszméletlen szépek és egy csomó színben kaphatóak! Szintén nagyon-nagy kedvenc, nem ismerek más céget, ami ennyi színben forgalmazna csillámtusokat.  


4. Round lipstick:
Találsz matt, fényes és csillámos színeket is. Ezek a rúzsok nagyon krémesek és tartósak! + Mondanom sem kell, hogy több mint 140 árnyalat közül válogathatsz, amik álomszépek! :) Az összes rúzsom közül, ő viszi a pálmát. :)


5. HD eyeshadow base: 
A szemhéjpúder alapozós bejegyzésben már ódákat zengtem róla. Muszáj kipróbálni! :)
A primerek közül őt szeretem a legjobban.


6. Eyebrow cake powder: 
Mióta megvettem, csak ezt használom a szemöldököm színezésére. Verhetetlen! Nagyon tartós, nem kenődik, jó a textúrája, könnyű vele dolgozni, természetes hatású és hajszín szerint választhatsz közülük. Mi kell még? :)


7. Ultra Pearl Mania: 
Nem kell őket bemutatni: metálosan fénylő, meseszép pigmentek, élénkebb és natúrabb színekben is pompáznak és kicsi méretük ellenére nagyon sokáig elég egy tégely.


8. Single eyeshadow: 
Több mint 160 szín közül választhatsz. Találsz matt, metálos, glitteres, csillogó és áttetsző szemhéjpúdereket is. Én a glittereseket nem ajánlom, de azokon kívül, mind szépen pigmentált, a többségük nagyon finom, selymes textúrájú, és van néhány olyan szín is, ami emellett abszolút egyedi is! Ja, és nagyon cuki ez a négyzetes mintázat a szemhéjpúder felületén! Imádom! A matt feketéjük egyenesen kötelező darab!    


9. Eyelashes: 
Nem magyarázom, szépek, sokfélék, kifogástalanok. :)


10. Mega shine lip gloss:
Nem tudok újat mondani: Cuki csomagolás, krémes textúra, tengernyi különböző szín. Szeretem. :)


És ami minden darabra igaz: néhány száz forintért megszerezhetők. A legdrágább termék sem kerül többe, mint 1500 Ft, ami nagyon kedvező szerintem. :) 

Ti is szereitek a NYX-et? Nektek mik a kedvenceitek?
Meg fogjátok rendelni valamelyiket a fentiek közül?  

15 megjegyzés:

  1. Nekem az ultra pearl mania pigmentek, a pirosítók ( a peach van meg, most rendeltem kettő másikat ) és a mega shine szájfények a kedvenceim:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem eddig egy NYX palettám van, és nagyon szeretem, Timike nyereményjátékán nyertem. A héten már háromszor játszottam a cherryculture-ön, telepakolásztam a kosárkámat, de a rendelésig nem jutottam el, anyagi ínség van :D, és pont most rendeltem a makeup plázától, szóval április-májusban lesz csak ebből a rendelésből valami. De amiket bemutattál, annak a fele fent van a listámon. :)

    VálaszTörlés
  3. Januárban rendeltem pár dolgot, és mindet nagyon megszerettem azonnal :). A kedvencem a Versus paletta lett és két szájfény (natural és beige színben). Mindennel nagyon elégedett vagyok és mind gyönyörűséges, és tényleg megéri neten rendelni, Müllerben sokkal drágább és kicsi a választék is. Máskor is fogok rendelni. :)

    VálaszTörlés
  4. eyeshadow base és eyebrow powder felírva. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem eddig csak rúzsaim vannak, de azokat imádom :) Többi szemhéjbázisról mi a véleményed (leginkább a fehér felől érdeklődnék mindenfelé :D)?

    VálaszTörlés
  6. A tégelyes szemhéjalapozóikat még nem próbáltam, mert elég vegyes véleményeket hallottam róluk, de eljön az az idő, mikor megrendelem a fehéret és akkor jön róla poszt természetesen. De nem mostanában. :)

    VálaszTörlés
  7. Pigmenteket és Jumbo Eye Pencileket rendeltem nemrég, alig várom, hogy megérkezzenek. :) Ha van kedved, a szemöldök színezős készlet használatáról írhatnál bővebben is, szívesen megnézném. Köszi.

    VálaszTörlés
  8. Nekem a tégelyes szemhéjalapozóból a skin tone van és nagyon jó, kedvencem, nem is tudom, hogy felejthettem ki az tegnap a felsorolásból:)

    VálaszTörlés
  9. Szia! :) Díjat kaptál tőlem:) Remélem elfogadod :)

    VálaszTörlés
  10. Robin: Kérésed számomra parancs. :)

    Tündérke: Persze hogy elfogadom! :) Köszönöm szépen! :D

    VálaszTörlés
  11. Sziiia!!
    Díjat kaptál tőlem,részletek nálam:)

    VálaszTörlés
  12. Köszi, na ha a skine tone jó, akkor én asszem bevállalom a white-ot :)

    VálaszTörlés
  13. A fehér tégelyes szemhéjalapozót NE vegyétek meg,ha megfogadtok egy tanácsot.Gyakorlatilag egyformának kéne lenniük,de a Skin Tone magasan veri a másik kettőt.A Pearl is fehér színű (szóval nem tudom,hogy akkor mi értelme volt még egy fehérnek is :D) Textúrában sem egyformák,a Skin Tone a legpuhább,hasonló a MAC Painterly paint potjához,de ennek narancsos altónusa van.(= szóval nem biztos,hogy extra világos bőrtípuson tetszeni fog nektek) A másik dolog: vigyázni kell a felvitt mennyiséggel,mert ha egy kicsit többet kensz fel,meg fog csúszni a szemsmink 2 órán belül.Én felvitel után általában végighúzom az ujjam a mélyítővonalon,így lehúzva a felesleget.Ha eltalálod a mennyiséget,akkor viszont abszolút jó,tartós és szép marad a szemsmink.A Pearl és a fehér viszont pénzkidobás (szerintem),és inkább a Milk JEP-t ajánlanám helyette.

    Bocsi a hosszú kommentért,de ez most kitört belőlem :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...