2011. március 6., vasárnap

Éljen a Formspring!

A blog jobb oldali sávjában egy új lehetőséggel találkozhattok, tegnaptól ugyanis már én is rendelkezem Formspring-gel. Tudom, hogy most többek feje felett megjelent a kérdőjel, egészen tegnap reggelig én sem tudtam mi ez.

Ez egy olyan oldal, ahol mostantól, kérdezhettek engem bármiről, bármikor, mindenre őszintén válaszolni fogok. Ezt persze megtettem a hozzászólásoknál is, de itt legalább a posztokhoz nem illő témákban is "beszélgethetünk", ha igénylitek. 

Nincs más dolgotok, mint beírni a kérdéseteket a kis téglalapba és várni a választ. :)
Ha a "Formspring - Katiebeauty" szövegre kattintotok, akkor a kis téglalap helyett, nagy téglalapba is írhatjátok a kérdést, ráadásként pedig el tudjátok olvasni, a már megválaszolt, mások által feltett kérdéseket. Szóval kérdezzetek bátran, ha eszetekbe jutott valami!

Mára ennyi, további jó hétvégét csajok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...