2011. február 17., csütörtök

Sminktárolás 1. rész

A párom éjszakás a héten. Ez annyiban érinti a blogomat illetve titeket, hogy sajnos a tök sötét szobámban nem a legjobbak a fényviszonyok egy swatch, egy FOTD vagy egy teszt elkészítéséhez, sajnos csak a fürdő áll rendelkezésemre, ami szintén nem túl ideális ezek bemutatására. Ezért úgy döntöttem, hogy jöjjön most egy olyan bejegyzés, ahol nem számítanak különösebben a fények, színek, stb., de mégis hasznos legyen számotokra. Valószínűleg, sőt biztos, hogy ti is találkoztatok már ezekkel a tárolókkal (Suzie-nak és Dorkának is van egy ilyen videója), de gondoltam, ártani nem árt, megmutatom, hogy én miket használok.
Következik tehát a sminktároláshoz használt eszközeim közül az első.
A sorozat 5 részből fog állni, a legkevésbé izgi dologgal kezdem. :) :P

A rúzstartóm:

Az a sötét folt a címke. :)
Átlátszó, műanyagból készült, hátrafelé enyhén emelkednek a szintek, 9x23 cm, 24 db rúzs fér el benne.Én a vaterán vettem hónapokkal ezelőtt, de láttam a Douglas-ban és a Müllerben is hasonlót illetve ugyanezt 2999 Ft-ért.  
Szerintem nagyon mutatós és praktikus, nem kell állandóan túrni a rúzsok között, azonnal látod, hogy mi hol van és szép dísze lehet a sminkasztalodnak is. Én nagyon szeretem, a rúzsaim szépen, kecsesen sorakoznak benne és várják, hogy használjam őket. :)  

 
 Hát nem cuki? :)

4 megjegyzés:

  1. De jó, ilyen sminktárolók után szétnézek én is vaterán, most úgyis körömlakktartóra vadászok.

    VálaszTörlés
  2. dejóóó. szuper ez a tároló.

    VálaszTörlés
  3. úhh ez nagyon jól jönne , köszi a posztot :)

    VálaszTörlés
  4. szuper ez a tartó:) nekem is kellene valami ilyesmi..

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...