2011. február 9., szerda

Party smink MAC pigmentekkel

Mivel tegnap buliba mentünk, végre alkalmam nyílt egy kicsit feltűnőbb, extrább esti sminket csinálni. Ez lett az eredmény:





Amiket használtam:
L'Oreal Accord Parfait alapozó (R1+R2)
Astor Mattitude púder (01)
L'Oreal pirosító (155- már nem kapható)
NYX szemöldökpúder - Taupe/Ash
NYX HD szemhéjalapozó
MAC pigmentek:
    Goldenaire (nagyon világos barackszín)
    Deep Blue Green (sötétkék)
Artdeco vízálló szemceruza - black
Szempilla göndörítő
L'Oreal Volume Shocking szempillaspirál
NYX Round lipstick - Ceto
+ 3-3 ezüst strasszkő és műszempilla ragasztó

Lehet, hogy a strasszokból eggyel kisebb méret kellett volna, sőt, a párom szerint a kövek nem is kellettek volna, de nekem tetszik, remélem nektek is! :)

7 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon szép! Barátom épp a hátam mögött állt, mikor néztem a képeket és ő is azt mondta, hogy nem kellenek a kövek, de hát mit értenek ők hozzá :D

    VálaszTörlés
  2. Szép:) Nekem tetszenek a strasszok ( de lehet kicsit kisebb még jobb lenne, vagy esetleg csak kettő darab ), mostanában kezdtem el kísérletezgetni velük:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a kék a világos barackkal, és a strasszok is jól mutatnak! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm csajok! Aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés
  5. Hát ez gyönyörű lett! (:
    Erről a színösszeállításról eszembe jutott egy nem olyan régi Dulux reklám, na ott volt valami éjkék és magnólia párosítás, már akkor is tetszett, sminkben pedig még szebb. (:

    VálaszTörlés
  6. nagyon jól passzol ez a szín a szemedhez.. :P

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...