2011. február 4., péntek

ELF Mineral szemhéjpúder teszt

Ma délelőtt megérkezett életem első e.l.f. csomagja.
Nem rendeltem túl sok mindent, egyrész mivel rengeteg cuccom van már, másrészt mivel még csak ismerkedem ezzel a márkával. Be kell vallanom, kissé szkeptikus voltam a minőséget illetően. Nem azért mert viszonylag olcsó (hiszen a NYX is olcsó, mégis kifogástalan minőségű), hanem azért mert elég vegyes teszteket olvastam róluk, mind blogokban, mind pedig a MakeupAlley-n. Mindenesetre a múltkori ingyenes szállításnál rendeltem 4 Mineral szemhéjpúdert és egy Mineral szemhéjalapozót. Ezek voltak azok a termékek, amikről igen jókat hallottam és kíváncsi voltam rájuk.Nem csalódtam!

A csomag sértetlenül megérkezett, kb. egy hét alatt. 28-án rendeltem és fizettem, 31-én postázták, ma, azaz 4-én kaptam meg. Nem panaszkodhatok. :)
A szemhéjalapozó és a szemhéjpúderek is műanyag tégelyekben vannak, könnyűek, jól záródnak.
Ami nekem nagyon tetszett, hogy a szemhéjpúdereknél, a kupak lecsavarása után egy kis átlátszó matricával találkoztam, nyilván azt hivatott megakadályozni, hogy a pigment kiszóródjon. Plusz pont ezért az e.l.f.-nek.

Most jöjjenek a képek, aztán még beszélek egy kicsit. :)



   
Színek a képek sorrendjében:
Caffeinated: Középbarna szín, nagyon erős arany csillogással, nagyon-nagyon hasonlít a MAC Rose Gold pigmentjéhez.
Celebrity: Világos, bézs, barack, pezsgőszín egyszerre. Gyönyörű!
Socialite: Antik ezüst, enyhe lila és barna beütéssel. MAC Sweet Sienna pigmentre hajaz.
Confident: Világos illetve közép barna, szintén gyönyörű.

Metálosan csillognak, nagyon selymes textúrájuk van, erősen pigmentáltak. Tökéletesek. :)
A szemhéjalapozó egy kicsit kellemetlen illatú, legalábbis nekem. A színe először kicsit sötétnek tűnik, de eldolgozva már észrevehetetlen. A napokban majd élesben is kipróbálom, de azaz érzésem, hogy ki fogja állni a próbát.

Határozottan elégedett vagyok, biztos, hogy a közeljövőben még beszerzek néhány Mineral szemhéjpúdert és még néhány e.l.f. terméket.
 
Ti mit gondoltok erről a márkáról? Szeretitek?

2 megjegyzés:

  1. Ezek gyönyörűek! :o Még sosem rendeltem az elftől, de lassan érik, csak most shopping ban-en vagyok :D

    VálaszTörlés
  2. Elvileg nekem sem szabadott volna rendelnem, de elcsábultam. :)
    Szerencsére az elf-nél rengeteg az akció, szinte minden hónapban van vagy ingyenes szállítás, vagy ajándék, vagy 20%-50%-os kedvezmény! Érdemes akkor jól bevásárolni. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...